تناسب اندام

راه های رسیدن به تناسب اندام/ ورزش مناسب/ رژیم ایده آل

تناسب اندام

راه های رسیدن به تناسب اندام/ ورزش مناسب/ رژیم ایده آل

چگونه 20 کیلوگرم وزن کم کنیم؟

راه های کاهش وزن از دست دادن 50 پوند ( 22.6 کیلوگرم ) وزن یک تعهد مهم است و اگر اضافه وزن یا چاقی شما به میزان قابل توجهی است ممکن است لازم باشد اما علی رقم آنچه که رژیم های غذایی مد و بازاریابان محصولات قول می دهند هیچ راه سریع و آسان برای انجام آن وجود ندارد. کاهش وزن سالم و موفق وابسته به عادات بلند مدت است که شامل یک رژیم غذایی معقول و ورزش منظم است متاسفانه، برای بسیاری از ما، گفتن آن آسان تر از انجام آن است.

 مرحله 1:  کاهش کالری
 
ادامه مطلب ...

به جای شمردن کالری، گام هایتان را بشمارید

اگر شما هم جزو افرادی هستید که برنامه هایی برای کاهش وزن دارید، رژیم غذایی گام شاید بهترین انتخاب باشد. در این رژیم هیچ شمارشی برای کربوهیدارت مصرفی یا میزان چربی و کالری وجود ندارد.
وب سایت آوای سلامت: اگر شما هم جزو افرادی هستید که برنامه هایی برای کاهش وزن دارید، رژیم غذایی گام شاید بهترین انتخاب باشد. در این رژیم هیچ شمارشی برای کربوهیدارت مصرفی یا میزان چربی و کالری وجود ندارد.
 
ادامه مطلب ...

با این غذاها لاغر می شوید

مطالعات نشان میدهند مغزهای گیاهی در صورتی که به مقدار متعادل مصرف شوند موجب بهبود سطح کلسترول شده و به کاهش وزن و لاغری کمک مینمایند.
غذاهایی که به کاهش وزن و لاغری کمک می کنند
ماست

ماست پروتئین دارد و مدت بیشتری طول میکشد تا از معده خارج شود بنابراین مدت طولانی تری احساس سیری در شما باقی می ماند. علاوه بر این برای گوارش پروتئین کالری بیشتری نسبت به کربوهیدرات میسوزانید. ماست بدون شکر و بدون چربی یا کم چرب انتخاب کنید.
  
ادامه مطلب ...

6 حقه چاق ها به خودشان

چاقی می تواند ما را تبدیل به آدم های ساده ای کند که حتی خودمان را هم گول بزنیم! چه طور چنین چیزی ممکن است؟ به سادگی! کافی است به بهانه هایی که خودتان یا آدم های چاق دور و برتان می آورند، دقت کنید تا حقه هایی را  شناسایی کنید که مختص چاق هاست و با این روش هم سر خودشان را گول می مالند و هم اطرافیان را.

فریب شماره 1: 

من پیاده روی می کنم، ولی وزنم پایین نمی آید
 
ادامه مطلب ...

این رژیم لاغری رایج خطرناک است، مراقب باشید!!


یک محقق طب سنتی گفت: خیلی از خانم‌ها به خاطر لاغر شدن به خوردن بیش از حد چای سبز روی می‌آورند، همین امر احتمال ابتلای آنها به کم‌خونی را بیشتر می‌کند، چرا که خوردن چای سبز به طور مداوم و بلافاصله بعد از غذا مانع از جذب آهن در بدن می‌شود. 
 
فاطمه جوادی گفت : یکی از عوامل بروز کم خونی در افراد را مصرف بی‌رویه مرغ و پایین آمدن مصرف گوشت قرمز دانست و خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه گوشت قرمز، آهن بیشتری دارد برای افراد دچار بیماری کم‌ خونی مفید است اما خیلی از افراد میل و علاقه شدید به مصرف مرغ دارند و متاسفانه گوشت بسیاری از مرغ‌ها حاوی هورمون است که مشکلات زیادی را برای افراد به وجود آورده است. 
   
ادامه مطلب ...