تناسب اندام

راه های رسیدن به تناسب اندام/ ورزش مناسب/ رژیم ایده آل

تناسب اندام

راه های رسیدن به تناسب اندام/ ورزش مناسب/ رژیم ایده آل

وقتی چربی‌ها لج می‌کنند!

کلی وزن کم کرده‌اید، خوشحالید و منتظرید هر بار روی ترازو می‌روید عدد کمتری ببینید اما ترازو با شما راه نمی آید و هر بار روی یک عدد گیر می‌کند. انگار دیگر دلش نمی‌خواهد تکان بخورد و هر روز که خودتان را وزن می‌کنید باز هم همان عدد دیروز را می‌بینید. اینجاست که می‌گویند بدن‌تان ایست کرده و دیگر وزن کم نمی‌کنید. این جمله بدترین چیزی است که پس از یک رژیم سخت و طاقت‌فرسا می‌شنوید. 

این مشکلی است که خیلی از کسانی که رژیم لاغری گرفته‌اند آن را تجربه کرده‌اند. همان موقع است که ناامیدی رخ نشان می‌دهد و خیلی‌ها دوباره بر می‌گردند سر خانه اول و همان وزن اولیه. اما دلیل این ایست کاهش وزن چیست و چه عواملی باعث می‌شود دیگر بدن وزن کم نکند؟ دکتر نیاز محمدزاده‌هنرور، متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی به ما درباره این موضوع و اصول درست رژیم گرفتن توضیح می‌دهد. 
چرا بدن می‌ایستد؟
 
ادامه مطلب ...

باچای زنجبیل لیمو شکم خود را آب کنید!

زنجبیل، یک ادویه‌ی محبوب است که بومی جنوب چین می‌باشد. در نهایت، زنجبیل به آسیا و سپس آفریقا و کارائیب گسترش یافت. ریشه‌ی زنجیبل، نه تنها برای عطر و طعم متمایز‌اش ارزشمند است بلکه یک سم زدا و عامل کاهش وزن موثر نیز می‌باشد. 
 
تست‌های بالینی نشان می‌دهد که زنجبیل می‌تواند به تنظیم سطح گلوکز در خون کمک کند و شما اگر می‌خواهید وزن کم کنید، باید به سطح قند خون نرمال دست یابید، در غیر اینصورت هوس مصرف غذاهای شیرین، ناسالم و نشاسته‌ای می‌کنید. 
  
ادامه مطلب ...

این رژیم لاغری باعث ریزش مو و چین و چروک پوست تان می شود!!

رژیم های لاغری بسیاری برای لاغر شدن و کاهش وزن وجود دارد و بسیاری از این رژیم ها، جزو دسته ر/زیم های سخت و طاقت فرسا هستند. این رژیم ها مشکلاتی مانند ریزش مو، چروک شدن پوست و چاق شدن مجدد را برای تان به همراه دارند.
7 واقعیت مگوی رژیم های سخت لاغری که بهتر است بدانید!!

کاهش وزن در صورت رعایت اصول آن بسیار خوب است و گام بزرگی در جهت ارتقای سلامتی محسوب می‌شود. اما همیشه اوضاع به اندازه‌ای که تصور می‌کنید خوب پیش نمی‌رود بخصوص زمانی که رژیم‌های سخت را انتخاب کرده باشید. افرادی که برایتان رژیم‌های سخت تجویز می‌کنند به شما نمی‌گویند که مشکلاتی مانند ریزش مو، پوست آویزان، زخم، چین و چروک پوستی و غیره در انتظارتان هست. در این مطلب 7 آسیب احتمالی که لاغری آن هم با رژیم‌های سخت در انتظارتان هست را عنوان می‌کنیم. لطفا با ما باشید.

  
ادامه مطلب ...

نکاتی برای زیبایی و تناسب اندام عروس خانم‌ها

مراسم  عروسی جدای از اینکه ظاهری زیبا و جذاب دارد با پشت پرده‌ای پر از استرس همراه است و بیشتر عروس‌ها در روزهای قبل از ازدواج آنقدر مشغله دارند که شاداب نگه داشتن پوست و توجه به تغذیه مناسب را فراموش می‌کنند. همه اینها در کنار استرس سبب می‌شود عروس ظاهری خسته داشته باشد و کار آرایشگر و عکاس برای زیباتر جلوه دادن عروس سخت‌تر می‌شود!

در این مطلب سراغ متخصصان پوست و تغذیه رفته تا به عروس‌خانم‌هایی که ماه‌های پایانی  تجردشان را می‌گذرانند، توصیه‌هایی داشته باشد. دکتر نیاز محمد‌زاده‌هنرور، متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی و دکتر داریوش دائر، متخصص پوست و مو به عروس‌خانم‌ها می‌گویند چطور پوست زیباتری داشته باشند و در لباس عروسی چاق به نظر نرسند. 
 
ادامه مطلب ...

شکم بزرگ و بد شکل تان را اینگونه لاغر کنید!!

شکم بزرگ و بد شکل یکی از مشکلات افراد چاق است و کوچک کردن این شکم بزرگ شاید برای شان مساله بسیار سختی باشد. با ترفندهای ساده ای می توانید شکم بزرگ و بدشکل تان را کوچک کنید.

پایین شکم ام را چگونه کوچک کنم؟

معمولاً قسمت پایین شکم افتاده‌تر و حاوی چربی بیشتری است که اجازه نمی‌دهد دگمه‌ی شلوار بسته شود. اگر می‌خواهید این قسمت از بدن را کوچک‌تر کنید باید به فکر رژیم مناسب، ورزش، مصرف مکمل و غیره باشید. در این مطلب چند راه‌حل موثر برای لاغر کردن شکم داریم. لطفاً با ما همراه باشید.

  
ادامه مطلب ...