تناسب اندام

راه های رسیدن به تناسب اندام/ ورزش مناسب/ رژیم ایده آل

تناسب اندام

راه های رسیدن به تناسب اندام/ ورزش مناسب/ رژیم ایده آل

برای وزن کم کردن از این کارها دست بکشید

 آیا تا به حال پیش آمده که فکر کنید نمی توانید وزن کم کنید؟ مثل این است که تمام تلاش هایتان برای کاهش وزن نتیجه ای معکوس دارد؟ اگر می خواهید وزن کم کنید ابتدا باید بفهمید کدام مشکل شایع کاهش وزن است که مانع شماست. سپس با ایجاد تغییرات ساده برنامه کاهش وزن خود را متحول کنید.

 
ادامه مطلب ...

با این غذاها جلوی اشتهای خود را بگیرید


غذاهایی که جلوی اشتها را میگیرند

زمانی که میخواهید شروع به رژیم گرفتن کنید کم کردن میزان غذایی که میخورید اجتناب ناپذیر است – اما دلیل اصلی اینکه انجام بیشتر رژیم ها به بیش از یک هفته نمیرسد احساس گرسنگی است که باید در طول روز تحمل کرد. 

خبر خوب این است که میتواند بدون اینکه کالری اضافی استفاده کنید گرسنگی را کنترل کنید. در حقیقت خوردن بعضی از غذاها باعث میشود مغز سیگنال دریافت کند مبنی بر اینکه بدن به اندازه کافی غذا گرفته است و اشتها دیگر باید خاموش شود.

 با خوردن غذاهایی که در این لیست به شما معرفی میکنیم فریاد بستنی را که اسم شما را صدا میزند را دیگر نخواهید شنید.
 
ادامه مطلب ...

با ورزش‌های جدید آبی بیشتر آشنا شوید

 فصل استخر و شنا که از راه می‌رسد خیلی از ما تصمیم می‌گیرم برای دنبال کردن این ورزش تابستانی به استخرهای آب سری بزنیم. اصول اولیه شنا و حرکات معمول مانند شنای کرال و قورباغه را بیشتر شناگران مبتدی و حرفه‌ای می‌شناسند اما به تازگی ورزش‌های جدید آبی دیگری به شناهای معمول اضافه شده‌ که سبب تنوع آب تنی تابستانی می‌شوند.

البته از آنجا که بیشتر این ورزش‌های جدید به تجهیزات تازه‌ای نیاز دارند، شاید در استخرهای قدیمی نتوانید آنها را پیدا کنید اما گروهی از استخرهای مدرن یا بازسازی شده امکانات تازه‌ای دارند که می‌توانید در کلاس‌های متنوع‌تری ثبت‌نام کرده و این تابستان تفریحات آبی را به گونه‌ای دیگر دنبال کنید. سپیده زاهدی، مربی تناسب اندام از گلد جیم آمریکا و مدرس دوره‌های تیف استرالیا، به شما می‌گوید که ورزش‌های جدید آبی کدام‌ها هستند و هر یک از آنها برای سلامتی شما چه مزایایی به همراه دارند. 
 
ادامه مطلب ...

قارچ باعث لاغری می‌شود؟

دیگر مثل قدیم نیست که آدم‌ها با تکیه بر تجربه یا دانش تجربی با پدیده‌های پیرامون‌شان برخورد کنند. در عصر جدید علم حرف اول و آخر را می‌زند و رسانه‌ها حرف علم را بین مردم سراسر جهان پخش می‌کنند. اما گاهی حجم این اخبار و اطلاعات به‌قدری زیاد می‌شود که تشخیص درست از غلط را دشوار می‌کند حتی گاهی اخباری که به گوش می‌رسد با یکدیگر در تناقض قرار می‌گیرد. درباره یکسری از خوراکی‌ها هم همیشه حرف و حدیث‌های ضد و نقیضی شنیده می‌شود. 

هنوز هم مردم تکلیف‌شان را با بعضی مواد غذایی نمی‌دانند. برای روشن شدن این موضوع دکتر شهناز کارکن، دستیار تخصصی طب سنتی و مسوول آموزش تغذیه انجمن علمی طب سنتی چند خوراکی رایج را از دیدگاه طب سنتی بررسی کرده و دست‌کم تکلیف‌تان را با این چند مورد مشخص می‌کند. 
 
ادامه مطلب ...

چطور در مدت 10 دقیقه 100 کالری بسوزانیم؟

سرتان خیلی شلوغ است و وقتی برای ورزش ندارید؟ بسیاری از ما وقتی می خواهیم ورزش کنیم با چنین مشکلاتی مواجه می شویم. 
خبر خوب این است که محققان به این نتیجه رسیده اند که دو یا سه مرتبه ورزش کوتاه ( 10 دقیقه ) در طول روز می تواند به اندازه ورزش های بلند مدت تاثیر گذار باشد. کلید کار این است که روی شدت تمرکز کنید و از زمانی که دارید هوشمندانه استفاده کنید.
 
ادامه مطلب ...